Vyzkoušejte si ZDARMA monitoring zaměstnanců

Registrováním souhlasíte se Smluvními podmínkami

* Není třeba kreditní kartu

PŘEDEJTDĚTE krádeži dat ZASTAVTE hrozby uvnitř Vaší firmy
ZVYŠTE produktivitu ZJISTĚTE co dělají zaměstnanci

Zkušební verze obsahuje:

Monitoring uživatelů na období 14 dní Online and Offline Monitoring
Monitorování aplikací Monitorování webových stránek
Sledování změn souborů a přenosů Automatické tvoření a rozesílání reportů

Podívejte se také na další funkce, které získáte během zkušebního období

Automatické upozornění

Mějte přehled nad činností svých zaměstnanců. Nastavte si emailová upozornění a už Vám nic neunikne. Upravte si nastavení pro různé aktivity svých zaměstnanců, na které chcete být upozorněni.

Snímky obrazovky

Snímky obrazovky jsou nejjednodušším způsobem, jak detekovat, co Vaši zaměstnanci dělají během pracovní doby. Náš software pro monitorování obrazovky Vám dovolí zvolit aplikaci, kterou si přejete sledovat. Nastavením automatických upozornění, bude náš software vědět, kdy začít pořizovat snímky obrazovky Vašich zaměstnanců. Můžete si zvolit, jestli Vám budou chodit emaily s aktuálními snímky obrazovky nebo jestli se uloží na Cloud, kde budou archivovány.

Monitorování terminálů

Softwarové řešení Pinya Guard Vám umožní monitorovat aktivitu Vašich zaměstnanci, i když pracují na terminálech. Můžete monitorovat, jestli zaměstnanec pracuje s citlivými daty, jaké aplikace používá a jaké webové stránky navštěvuje. Přehled funguje na stejném principu jako s místními počítači.

Automatické tvoření a rozesílání reportů

Se softwarem Pinya Guard si můžete nastavit, aby Vám chodily reporty obsahující všechny informace, které náš software monitoruje, a to v přehledném PDF formátu nebo Excel souboru. Report o Vašich zaměstnancích může být zaslán emailem nebo si jej můžete stáhnout přímo z našeho softwaru. Můžete se nastavit podle přání, jak často budete dostávat reporty o výkonech svých zaměstnanců.

Uživatelské účty

Rozdělte monitorování Vašich zaměstnanců mezi několik členů týmu. Rozhodněte, kdo bude a kdo nebude mít přístup k aplikace Pinya Guard na počítačích. Nastavte roli managera pro vedoucího týmu a nechte je nastavovat reporty a monitorovat práci jejich týmu.